Koszyk: 0.00 zł (0)
>> idź do koszyka
Panel klienta
logowanie / rejestracja

Który kalendarz trójdzielny będzie dla Ciebie odpowiedni?

<< wróć do głównej strony Blog'a

 

Drukujemy kalendarze trójdzielne w trzech wersjach: Standard, Premium i Exclusive. Każdy z nich cechuje się wysoką estetyką wykonania, świetną jakością, trwałością, ale jednocześnie spełnia nieco inne oczekiwania. Na który z nich się zdecydować i z jakich względów?
 

Kalendarz trójdzielny Standard

Kalendarz trójdzielny Standard

Idealna opcja dla tych, którzy stawiają na minimalizm, dysponują ograniczonym budżetem na zakup materiałów promocyjnych, ale chcą uzupełnić działania marketingowe o kalendarze reklamowe. Stanowią dobry wybór, gdy szuka się praktycznego prezentu dla bliskich. Produkty mają standardowe wymiary, główkę zadrukowaną w pełnym kolorze i białe plecki, co obniża koszty ich wykonania. Wolne miejsca można przeznaczyć na ważne zapiski np. adnotacje dotyczące spotkań, umówionych wizyt lekarskich. Sprawdzają się zarówno w domu, jak i w biurze. Zajmują niewiele miejsca, a przy tym skutecznie spełniają swoją funkcję w zakresie promocji biznesu.

 

Kalendarz trójdzielny Premium

Kalendarz trójdzielny Premium

Odpowiedni dla osób z nieco wyższymi wymaganiami. Z racji większych rozmiarów i zadruku plecków w pełnym kolorze zapewnia większą powierzchnię reklamową, którą można dowolnie wykorzystać. Na główce najlepiej umieścić nawiązujące do branży zdjęcie, logo oraz hasło reklamowe, natomiast w dolnej części plecków – dane teleadresowe. Taki przejrzysty układ treści zapewnia jasny, czytelny przekaz. Trójdzielny kalendarz Premium to produkt wysoce estetyczny, przykuwający uwagę intensywnością barw. Wspaniale spisuje się w roli użytecznego gadżetu reklamowego.

 

Kalendarz trójdzielny Exclusive

Kalendarz trójdzielny Exclusive

Rozwiązanie dla najbardziej wymagających. Jest najdroższy spośród wszystkich wariantów, niemniej jednak oferuje największą przestrzeń reklamową. Ma duże plecki, na których zmieści się mnóstwo graficznych, fotograficznych i tekstowych treści. Za sprawą sporych rozmiarów jest dobrze widoczny, łatwo rzuca się w oczy i przyciąga spojrzenia, a to niezwykle pożądane, gdy wykorzystuje się go w celach promocyjnych. Wielokrotny, choćby mimowolny, kontakt z reklamą powoduje jej lepsze utrwalanie się w pamięci, co w przypadku kreowania świadomości marki u odbiorcy ma niebagatelne znaczenie. Warto to wykorzystać i obrócić w realny zysk.

 

Czym się różni główka płaska od wypukłej?

Kalendarze jednodzielne i trójdzielne składają się ze stałych elementów. Jednym z nich jest główka znajdująca się w górnej części każdego egzemplarza, tuż nad kalendarium. Występuje w dwóch rodzajach – w wersji płaskiej i wypukłej, które nieco się od siebie różnią. Czym charakteryzuje się każda z nich?

 

Główka – podstawowe informacje

Główka to największa dostępna powierzchnia reklamowa kalendarza trójdzielnego i jednodzielnego, dlatego wymaga przemyślanego projektu. Zwykle umieszcza się na niej wybrane przez zamawiającego zdjęcie, hasła, znaki firmowe. Może mieć standardowe wymiary lub wystawać poza szerokość plecków. Z reguły stanowi integralną część produktu, niemniej niektóre firmy oferują ją także w formie wymiennego elementu, pozwalającego na szybką i łatwą zmianę wyglądu kalendarza. Przeważnie w jej górnej części, na środku, wykonuje się dziurkę umożliwiającą zawieszenie produktu na ścianie.

 

Główka płaska i wypukła – podobieństwa

Zarówno główkę płaską, jak i wypukłą drukujemy na papierze o gramaturze 350 g, także kredowym. To gwarantuje jej świetną jakość, dobrą trwałość i wytrzymałość. Do zadruku używamy palety 4+0 full kolor CMYK, dzięki czemu możemy wiernie odwzorować nawet najżywsze barwy. Gotową główkę wykrawamy i zabezpieczamy elastyczną folią błysk, przez co odcienie nabierają na intensywności, a ona sama staje się mniej podatna na uszkodzenia czy zużycie wynikające z codziennej eksploatacji. Oczywiście oba rodzaje główek stosujemy w kalendarzach trójdzielnych i jednodzielnych.

 

Główka płaska i wypukła – różnice

Tym, co odróżnia główkę wypukłą od płaskiej, jest wypełnienie. W główce wypukłej pomiędzy tekturę a zadrukowaną powierzchnią wsuwamy specjalny wkład, w efekcie czego główka wyraźnie odstaje. Zabieg stosujemy, by podwyższyć walory estetyczne artykułów – dzięki niemu kalendarz prezentuje się bardziej elegancko i ekskluzywnie.

Z kolei przy wykonawstwie główki płaskiej poprzestajemy na podklejeniu miejsca, w którym pojawia się otwór, tekturą. W ten sposób główka nabiera sztywności i staje się mniej podatna na odginanie.

 

Funkcje główki

 

- dekoracyjną – główka ozdabia kalendarz, definiuje jego design, przyciąga i skupia na sobie uwagę,

 

- informacyjną – to główka dostarcza użytkownikowi najistotniejszych informacji, jest narzędziem komunikacji z odbiorcą,

 

- reklamową – powierzchnia główki idealnie nadaje się do zaprezentowania firmy, jej logotypu, treści powiązanych z prowadzoną działalnością.

 

 

Główka to kluczowy element kalendarza. Za jej sprawą produkt nabiera charakteru, odznacza się na tle ściany. Bez względu na rodzaj powinna zostać estetycznie wykonana i zachwycać kolorystyką. Którą z nich – płaską czy wypukłą – Ty wybierzesz? Który rodzaj kalendarza? Wszystko zależy od Ciebie i Twoich preferencji.

Zmień kategorię