Koszyk: 0.00 zł (0)
>> idź do koszyka
Panel klienta
logowanie / rejestracja

Jak wykorzystać kalendarze trójdzielne z personalizacją do promocji biznesu? Idealna opcja dla przedsiębiorców

<< wróć do głównej strony Blog'a

 

Kalendarze trójdzielne są nie tylko wysoce użyteczne. Okazują się również niezwykle przydatne przy promocji biznesu. Z ich pomocą sprawisz, że firma stanie się bardziej rozpoznawalna, zacznie być postrzegana jako doceniająca klientów. Jak ich użyć do rozreklamowania firmy i wywarcia dobrego wrażenia na potencjalnych klientach/partnerach biznesowych?
 

Najpierw personalizacja


Kalendarze wykorzystywane do promocji biznesu należy opatrzyć reklamą firmy. Wykonaj więc projekt kalendarza: umieść na nim dowolne zdjęcie, logo, hasło reklamowe i dane kontaktowe, a następnie prześlij do druku. Zadbaj o spójność przekazu i ciekawą szatę graficzną. Postaraj się, by układ treści był czytelny, kolorystyka przyjemna dla oka, a fotografia przyciągała wzrok. Gdy otrzymasz gotowe produkty, możesz przystąpić do ich rozprowadzania.

 

Umiejętna dystrybucja, czyli klucz do sukcesu


W przypadku każdych działań reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem materiałów promocyjnych, w tym kalendarzy trójdzielnych, istotna jest dystrybucja, a tę można realizować na różne sposoby. Oto kilka z nich:

 

Dołączaj kalendarze do zamówienia

Idealna opcja dla właścicieli sklepów internetowych. Do dużego zamówienia można dołączyć gratis w postaci kalendarza trójdzielnego, listkowego lub książkowego. Rozwiązanie warto wypróbować końcem roku, gdy większość ludzi robi większe zakupy z myślą o prezentach dla najbliższych. To najlepszy czas, bo właśnie wtedy wymieniamy kalendarze na nowe. Jeśli klient dostanie go od Ciebie za darmo, zaoszczędzi pieniądze, a gest wzbudzi sympatię do Twojej firmy.

 

Wysyłaj produkty do stałych klientów

To dobry pomysł na pokazanie klientom, że są dla Ciebie ważni. Stała współpraca buduje relacje, zacieśnia więzi, daj im więc wyraz przez drobne upominki. Nie dość, że klient doceni, że o nim pamiętasz, to na dodatek wiszący w jego biurze kalendarz pomoże Ci zdobyć kolejne kontakty. Umieszczony w dobrze widocznym miejscu, będzie zwracał na siebie uwagę, a wtedy każdy, kto rzuci na niego okiem, dowie się o Twoim biznesie.

 

Wręczaj kalendarze podczas spotkań

Spotkanie możesz zakończyć wręczeniem rozmówcy wizytówki i małego kalendarzyka. To niezobowiązujące gadżety reklamowe o małych rozmiarach, które bez problemu zmieszczą się w portfelu lub wizytowniku. Kojarzą się z profesjonalizmem, toteż istnieje nikłe prawdopodobieństwo, że zostaną wyrzucone. To duży plus, bo gdy zajdzie potrzeba, klient będzie miał pod ręką wszystko, co konieczne, by się z Tobą skontaktować.

 

Rozdawaj trójdzielne kalendarze na targach

Pewnie wystawiasz firmę na targach lub bierzesz udział w branżowych wydarzeniach. To idealna okazja, żeby się zareklamować. Połóż na stoisku foldery, ulotki, kalendarze – niech uczestnicy zabiorą je ze sobą do domu, na spokojnie przejrzą, używają ich na co dzień, bo dzięki nim bliżej poznają Twoją markę.

 

Dlaczego personalizacja jest idealna dla przedsiębiorców?


Personalizacja pozwala maksymalnie dopasować produkt do oczekiwań. Dzięki niej możesz stworzyć kalendarz zgodny z jego planowanym przeznaczeniem i opracować design wedle własnych potrzeb. Dlaczego możliwość jego zaprojektowania jest tak istotna dla Ciebie jako przedsiębiorcy i jakie niesie ze sobą korzyści?

 

Zalety personalizacji kalendarzy trójdzielnych dla przedsiębiorców:

 

Pełna dowolność w zakresie wyglądu produktu

To Ty decydujesz, jakim zdjęciem i treściami zostaną opatrzone trójdzielne kalendarze. Do Twojej dyspozycji oddajemy ogromny bank fotografii, z którego możesz dowolnie wybierać. Jeżeli jednak nie znajdziesz fotografii nawiązującej do Twojej działalności, możesz przesłać własną. Ważne tylko, byś miał prawa do jej wykorzystania. Identycznie wygląda sprawa treści. Na kalendarzach zamieścimy przesłane przez Ciebie dane, hasła reklamowe i informacje, zatem powstałe produkty będą w 100% zgodne z Twoją wizją.

 

Zachowanie spójności materiałów reklamowych

Jeśli kalendarze trójdzielne mają wesprzeć Twoje działania marketingowe, to ich design powinien korespondować z pozostałymi materiałami promocyjnymi. W długofalowym procesie budowania świadomości marki spójna identyfikacja wizualna to podstawa. Dlatego możliwość dopasowania kalendarzy pod względem kolorystyki i logotypu jest w tym przypadku kluczowa. Co więcej, opcja personalizacji okazuje się szczególnie przydatna, gdy wizytówki, plakaty, ulotki są już gotowe, a pomysł z dystrybucją kalendarzy powstaje po czasie. Rozwiązuje ona problem niedopasowania produktów i ich ewentualnego projektowania na nowo, by szata graficzna była jednakowa.

 

Opracowanie produktu zgodnego z oczekiwaniami grupy docelowej

Znając grupę docelową i jej potrzeby, można opracować skuteczniejszy przekaz reklamowy. Przy wywieraniu wpływu na odbiorcę znaczenie ma każdy, nawet najdrobniejszy szczegół, a więc kolorystyka, teksty, zdjęcia. Projektując trójdzielny kalendarz zgodny z oczekiwaniami użytkownika i jego wyczuciem estetyki, zwiększasz szanse na to, że mu się spodoba. Jeśli tak się stanie, będzie z niego korzystał codziennie, a tym samym miał ciągły kontakt z reklamą Twojej firmy. Ładny produkt nie trafi do kosza czy na dno szuflady, ale pozostanie w użytku i zacznie realizować zaplanowane cele.

 

Możliwość odróżnienia się od konkurencji

Za sprawą autorskiego projektu kalendarz zyska indywidualny charakter, wyróżni się na tle innych. Nie będzie taki sam jak pozostałe, tylko unikalny, oryginalny, jedyny w swoim rodzaju.

 

Kalendarze trójdzielne z personalizacją może zamówić każdy, jednak w szczególności polecamy je przedsiębiorcom. Opcja powstała, by umożliwić maksymalne dopasowanie produktów do biznesu i wzmocnić ich skuteczność w zakresie realizacji celów marketingowych.

 

 

 

Zmień kategorię