Koszyk: 0.00 zł (0)
>> idź do koszyka
Panel klienta
logowanie / rejestracja
Przerwa. Zapraszamy do składania zamówień na kalendrze trójdzielne 2025 od czerwca 2025 roku.

Najpopularniejsze gadżety reklamowe: kubki, długopisy, kalendarze...

<< wróć do głównej strony Blog'a

 

Pewnie znacie powiedzenie „Reklama dźwignią handlu”. Jest w nim mnóstwo prawdy. Dlatego, jeśli chcecie dobrze zarabiać, powinniście mocno skupić się na promocji firmy i systematycznie zwiększać rozpoznawalność swojej marki podejmując konkretne działania. Podstawę stanowią oczywiście e-marketing i tradycyjna reklama. Ze swej strony polecamy także zaopatrzyć się w gadżety reklamowe, które będziecie mogli wręczyć stałym klientom/partnerom biznesowym lub rozdać na targach. Które z nich warto wybrać?

Popularne gadżety reklamowe dla twojej firmy
 

• Długopisy – to najtańsze, najprostsze i cieszące się największą popularnością gadżety reklamowe. Ważne, aby pojawiło się na nich logo firmy i ewentualnie jej hasło reklamowe. Powinny być eleganckie, wytrzymałe, dobre pod względem jakości. Co do kolorystyki – panuje zupełna dowolność. Można postawić na odważne kolory, które wyróżnią je na tle innych produktów lub stonowaną i uniwersalną klasykę przejawiającą się w neutralnych barwach. Sprawdzą się dosłownie w każdej branży.

• Smycze na klucze – wciąż cieszą się dość dużym uznaniem. Koszt ich wykonania nie jest wysoki, a efektywność promocji, jaką zapewniają, całkiem spora. Ludzie chętnie ich używają, bo dzięki nim można trzymać wszystkie klucze np. od mieszkania, samochodu, magazynu, kolejnych pomieszczeń w siedzibie firmy itp. w jednym miejscu i tym samym zawsze mieć je pod ręką. Smycze sprawiają, że trudniej je zgubić i zdecydowanie łatwiej je odnaleźć w torbie, plecaku czy torebce.


• Breloczki – mała rzecz, a cieszy! Ozdobią pęk kluczy, a jeśli będą miały niewielkie rozmiary i ciekawy kształt, to z powodzeniem sprawdzą się w roli ozdobnych zawieszek do smartfonów. Oczywiście w ich centralnym miejscu należy umieścić logo z nazwą firmy. Nie zużywają się tak szybko jak koszulki czy długopisy i niewiele kosztują.

• Filiżanki i kubki – chyba każdy z nas lubi rozpoczynać dzień od kubka smacznej, aromatycznej kawy. Możecie jeszcze bardziej umilić ten poranny rytuał swoim klientom, obdarowując ich kubkami lub filiżankami „promującymi” waszą działalność. Oprócz logo powinny się na nich znaleźć – śmieszny napis/motto/ nietypowa grafika – wszystko zależy od waszej inwencji twórczej. Akurat w tym przypadku opłaca się postawić na przyciągający uwagę design i postarać się, by gadżet wywoływał pozytywne skojarzenia.

• Kalendarze – do waszej dyspozycji pozostają kalendarze trójdzielne, jednodzielne, listwowane, książkowe. Jak już wiecie z poprzednich wpisów – są niezwykle użytecznymi materiałami reklamowymi, które zapewnią wam promocję przez cały rok. Przydadzą się w domu, biurze, urzędzie. Pomagają zapanować nad codziennymi obowiązkami i sprawnie zorganizować plan dnia. Niemal każdemu sprawią radość!


 Koszulki – świetna forma reklamy zwłaszcza dla przedsiębiorców świadczących usługi serwisowe, montażowe, remontowe i instalacyjne. Koszulki z logo firmy należy rozdać pracownikom i poprosić, by codziennie je nosili. Każda wizyta w domu prywatnym czy w biurze w celu wykonania usługi stanie się świetną okazją do tego, by nowe osoby zapoznały się z waszą marką. Oczywiście koszulki możecie też sprezentować stałym klientom czy pracownikom firm, z którymi współpracujecie. Na pewno docenią gest i ucieszą się z tak użytecznego podarunku.
 

To najpopularniejsze gadżety reklamowe, jakie mogą wam się przydać przy promocji firmy. Pamiętajcie, aby ich wybór poprzedzić określeniem grupy docelowej i budżetu, jakim dysponujecie, a także ustaleniem celów, jakie z ich pomocą chcecie zrealizować. Dzięki temu traficie z produktami do właściwych osób i osiągniecie zamierzone rezultaty.

Zmień kategorię