Koszyk: 0.00 zł (0)
>> idź do koszyka
Panel klienta
logowanie / rejestracja
Przerwa. Zapraszamy do składania zamówień na kalendrze trójdzielne 2025 od czerwca 2025 roku.

Kalendarze firmowe: omówienie dostępnych rodzajów

<< wróć do głównej strony Blog'a

 

Planujecie reklamować swoją firmę za pomocą kalendarzy? To doskonały pomysł, zwłaszcza że do wyboru macie ogrom produktów, które można spersonalizować wedle własnych potrzeb. Przegląd tych najpopularniejszych zamieszczamy poniżej.

Kalendarze – najpopularniejsze rodzaje:
 

• Kalendarze listkowe (nazywane też kieszonkowymi) – swoim wyglądem przypominają wizytówki. Na ich jednej stronie umieszcza się reklamę, a na drugiej kalendarium. Dostępne w wersji standardowej oraz pokrytej matową lub błyszczącą folią. To doskonałe narzędzie do kreowania wizerunku firmy. Można je wręczać przy każdej nadarzającej się okazji. Wystarczy mieć kilka sztuk w portfelu lub w wizytowniku. Nie są drogie, a w przypadku promocji usług okazują się nad wyraz skuteczne.

• Kalendarze biurkowe – doskonała forma podarunku dla klientów, których chcecie docenić za współpracę. To praktyczne gadżety, które ułatwiają zarządzanie czasem i planowanie działań. Przydają się zwłaszcza w biurach. Mając je zawsze pod ręką, można szybko zaznaczyć datę zbliżającego się spotkania i sprawdzić terminy najbliższych z nich.

• Kalendarze listwowane – swoim wyglądem przypominają plakaty. Klienci na pewno się z nich ucieszą, bo zyskają funkcjonalny artykuł, który jednocześnie spisze się w roli dekoracji. Ozdobią wnętrze i będą mocno rzucać się w oczy, w szczególności gdy pojawi się na nich atrakcyjna grafika/ zdjęcie. Można je wykonać w różnych rozmiarach i zaprojektować tak, by ich design nawiązywał do branży, w której działacie.

• Kalendarze jednodzielne – kolejna z propozycji kalendarzy naściennych. Mają kompaktowe rozmiary i czytelne kalendaria z dość dużą ilością miejsca na zapiski. Warto je umieścić w dobrze widocznym miejscu. Obszerna powierzchnia główki i stopki idealnie nadają się do promocji przedsiębiorstwa. „Pomieszczą” logo, hasło reklamowe, dane kontaktowe, a nawet pokaźnych rozmiarów fotografię.

• Kalendarze trójdzielne – równie popularne jak kalendarze listwowane i jednodzielne. Ich największych atutem są trzy oddzielne kalendaria z okienkiem do zaznaczania bieżącej lub ważnej dla użytkownika daty. Podobnie jak wcześniej wspomniane, najlepiej sprawdzą się w biurze. Osoby, które będą z nich korzystać, zyskają możliwość szybkiego i łatwego sprawdzenia zrealizowanych i przyszłych działań. Idealne do prowadzenia hasłowych zapisków np. o spotkaniach, terminach rozliczeń itp.

 Kalendarze książkowe – to eleganckie artykuły z tłoczeniem na okładce. Pojawia się w nich bardzo dużo miejsca na notatki. Z ich pomocą można lepiej zarządzać czasem m.in. przygotowywać dzienną listę sprawunków. To produkty, które „przypomną” wam, co trzeba załatwić. Niezastąpione w domu i przy prowadzeniu biznesu.


Już wiecie, które z kalendarzy wykorzystacie do promocji świadczonych przez was usług? Różnorodność jest spora, a zatem pamiętajcie, by dobrać je ze względu na rodzaj prowadzonej działalności, planowaną drogę dystrybucji, wielkości budżetu, który możecie przeznaczyć na ich realizację oraz grupę docelową.

 

 

 

 

Zmień kategorię