Koszyk: 0.00 zł (0)
>> idź do koszyka
Panel klienta
logowanie / rejestracja

FAQ

1. Jak złożyć zamówienie?

a) należy założyć konto,
b) w tym celu należy przejść do formularza rejestracyjnego dostępnego obok koszyka w prawym górnym rogu i uzupełnić dane potrzebne do realizacji zamówień,
c) składając zamówienie niezbędne jest wybranie produktu z lewego menu. Po wybraniu odpowiedniej kategorii należy wybrać z prawej strony inne potrzebne dane by dostać się do strony z produktem, który nas interesuje,
d) w widoku produktu obok galerii są wyświetlone ceny wraz z nakładem. Aby dodać produkt do koszyka należy kliknąć na ikonę koszyka,
e) aby przejść do koszyka należy nacisnąć "idź do koszyka".
f) w widoku koszyka są widoczne dane produktu, nakład, cena, adres dostawy (jeśli jest inny należy go zmienić), metody płatności,
g) wybierając upload należy wgrać pliki, które będą drukowane,
h) wybierając ftp administrator zostanie poinformowany o tym fakcie i założy dla Państwa serwer ftp na który będzie można przesłać pliki,
i) z koszyka możemy usunąć produkt w każdym momencie klikając na znaczek "x",
i) po wgraniu plików, ewentualnej zmianie adresu dostawy, wybraniu metody płatności należy klinąć na "realizuj",
j) w widoku zamówienia można zmienić plik (przy wyborze upload) do momentu akceptacji pliku, można również opłacić zamówienie przez system Przelewy24 poprzez wybraniej tej opcji płatności.
k) po akceptacji plików graficznych, opłaceniu zamówienia produkt jest wysyłany do klienta zgodnie z czasem realizacji widocznego w parametrach produktu, data realizacji liczy się od przesłania prawidłowego pliku i opłacenia całości zamówienia.

2. Czym realizowane są przesyłki?

Przesyłki realizowane są przez firmę kurierską UPS lub DPD. Zestawy kalendarzy wysyłamy kurierem Poczty Polskiej Pocztex, próbki natomiast Pocztą Polską przesyłką priorytetową.

3. Czy przesyłka jest za darmo?

Tak, wszystkie przesyłki są wysyłane na koszt aledrukujemy.pl przy wpłacie pełnej kwoty za zamówienie.
 

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji jest widoczny w parametrach produktu.
Czas realizacji liczy się od przesłania prawidłowego pliku i opłacenia całości zamówienia.

5. Czy mogę zmienić plik graficzny?

Tak, do momentu braku akceptacji pliku graficznego przez administratora można zmienić plik.
Po akceptacji pliku graficznego nie można już wstrzymać wydruku.
 

6. Czy mogę sprawdzić status zamówienia?

Tak, status realizacji zamówienia i wysyłki jest dostępny w panelu klienta w podglądzie "Zamówienia".
Podany jest status zamówienia, jak również data wysyłki
Podana data jest datą, kiedy przesyłka opuści najpóźniej drukarnię.

7. Czy jest możliwy wydruk próbny?

W sezonie kalendarzowym wydruk próbny jest możliwy za dodatkową opłatą do końca października. W miesiącach listopad i grudzień ze względu na napięty sezon kalendarzowy nie robimy wydruków próbnych.


8. Czy faktury Vat są dołączene do paczki?

Nie, faktury są do pobrania w panelu klienta lub są wysyłane poprzez e-mail.