Koszyk: 0.00 zł (0)
>> idź do koszyka
Panel klienta
logowanie / rejestracja

Kalendarze trójdzielne indywidualne i ich rola w biznesie

<< wróć do głównej strony Blog'a

 

kalendarze trójdzielne indywidualne

 

Kalendarze ścienne to niezbędnik w każdym biurze. Bez nich planowanie przyszłych działań czy umawianie spotkań z kontrahentami byłoby trudne. Warto to wykorzystać i obdarować swoich stałych lub przyszłych klientów właśnie nimi, jednak zanim to nastąpi, należy opatrzyć je spersonalizowaną reklamą. Dlaczego opłaca się to zrobić i jak kalendarze mogą przydać się w biznesie?
 

Dlaczego kalendarze trójdzielne indywidualne to dobry wybór?


Naścienne kalendarze trójdzielne z możliwością personalizacji to usługa przygotowana przede wszystkim z myślą o przedsiębiorcach. Przez zamieszczenie na nich fotografii nawiązującej do branży, w której się działa, logo, hasła reklamowego i danych kontaktowych nabierają indywidualnego charakteru. Stają się poniekąd profesjonalną wizytówką firmy, dzięki której biznes zaczyna być rozpoznawalny w coraz szerszych kręgach.Co więcej, drukować można na papierze o różnej gramaturze, także fotograficznym i specjalistycznym, a także na różnych podłożach. Odbitki da się personalizować, numerować, a obraz poddać cyfrowej obróbce np. w zakresie zmian kolorystyki czy rozmiaru. Poza tym cena każdej kopii wynosi tyle samo, co przy niewielkim nakładzie jest bardzo opłacalne i generuje niskie koszty realizacji zlecenia. Na plus trzeba zaliczyć szeroką paletę barw i prostą wymianę tonerów, która znacząco wpływa na wygodę.

 

Zamawiający ma całkowity wpływ na to, jak kalendarze będą się prezentowały. Najlepiej zaprojektować je tak, by swoją szatą graficzną nawiązywały do wyglądu ulotek, plakatów, folderów oraz kolorystyki strony internetowej. Spójność wszystkich materiałów reklamowych ułatwi identyfikację firmy i zapewni jasny przekaz. To szczególnie ważne, gdy działania promocyjne prowadzone są równocześnie w przestrzeni miejskiej i internetowej.


W zakresie samego projektu należy ograniczyć się do minimum. Powierzchnia reklamowa kalendarza jest niewielka, zatem trzeba ją umiejętnie wykorzystać. Przyciągająca wzrok grafika, slogan na główce oraz podstawowe informacje biznesowe w dolnej części kalendarza w zupełności wystarczą. Co do barw – powinny być wyraziste, intensywne, a taki efekt gwarantuje druk 4/0 w full kolor CMYK.
 

Jak spersonalizowane kalendarze trójdzielne przydają się w biznesie?

 

Potencjał spersonalizowanych kalendarzy w zakresie reklamy jest ogromny. Z racji tego, że są uniwersalne, można nimi obdarować każdego, bo każdy doceni ich praktyczny wymiar. Jak je rozdystrybuować? Można przesłać je do klientów, rozdać na targach, wręczyć podczas spotkania. Istotne jest, żeby zrobić to pod koniec bieżącego roku lub zaraz na początku nowego, gdy wszyscy wymieniamy kalendarze. Wtedy wzrasta prawdopodobieństwo, że osoba, która je otrzyma, od razu powiesi je na ścianie, a nie włoży na dno szuflady.Niestety druk offsetowy, podobnie jak cyfrowy, ma też pewne wady. Przede wszystkim trwa dłużej, a wynika to m.in. z konieczności przygotowania formy drukowej, późniejszego schnięcia farb i poddawania wydruków utrwalającej polimeryzacji. Na dodatek jest pracochłonny, drogi przy niskich nakładach i uniemożliwia personalizację. To z kolei przekłada się na jego ograniczone zastosowanie.
 

kalendarze ścienne trójdzielne
 

Na dodatek kalendarze trójdzielne indywidualne pomagają w budowaniu świadomości marki. W jaki sposób? Wystarczy codzienny rzut oka na kalendarz, chociażby mimowolny, a mózg już zarejestruje wzmiankę o przedsiębiorstwie i utrwali ją w pamięci odbiorcy. Zerkanie na kalendarz jest tym bardziej nieuniknione, że umieszczamy je w dobrze widocznych miejscach, by móc w razie potrzeby szybko sprawdzić aktualną datę, więc w zasadzie ciągle mamy z nimi styczność. Tym sposobem nienachalna reklama, która stanowi tło dla rzeczywistej funkcji kalendarza, delikatnie zaznacza swą obecność i dyskretnie o sobie przypomina.


Sporo właścicieli firm docenia kalendarze również za to, że są jedną z tańszych form reklamy. Wydrukowanie kilkuset egzemplarzy jest nieznacznie droższe niż wykonanie ulotek czy plakatów, a ich wydźwięk promocyjny zdecydowanie większy i skuteczniejszy. To produkty przydatne i ładnie dopasowujące się do każdego wnętrza, więc rzadko lądują w koszu.
 

Chcecie włączyć kalendarze do prowadzonej kampanii promocyjnej? Nic prostszego. Wystarczy się z nami skontaktować, złożyć zamówienie i przekazać wytyczne, a my zajmiemy się resztą!

 

Zmień kategorię